-
Å gjøre en fantastisk innsats
Å gjøre en fantastisk innsats er det som teller. Om man vil vinne Coor Awards.
-
Nye standarder for fuktsikker byggeprosess og sanering etter fuktskader
Standard Norge har i samarbeid med bransjen utviklet nye standarder for hhv. planlegging og gjennomføring av fuktsikker byggeprosess, NS 3514, og skadebegrensning og sanering etter vann- og fuktskader i bygninger, NS 3515. Se video fra lansering denne uken.
-
Polygon renset fly på en drøy time
Skadebegrensningsselskapet Polygon gjorde en imponerende innsats etter mistanke om koronasmitte på fly.
-
Selger Recover Nordic til oppkjøpsfond
Recover Nordic har gjennomført 17 strategiske oppkjøp og blitt helnordiske gjennom oppkjøp av markedslederen i Finland det siste året. Nå har eieren Agilitas inngått en avtale om å selge Recover Nordic til det nordiske oppkjøpsfondet EQT.
-
Bransjestandard Skadesanering
Bransjestandard for skadesanering 2.0 er kommet i ny og revidert utgave. Den er utført av en gruppe bedrifter i Nettverk for Skadesanering i NHO Service og Handel, samt Finans Norge. Riksantikvaren har vært sentral i arbeidet med å tydeliggjøre standarden når det gjelder vernede bygninger, kunst og kultur.
-
Standardbetingelser for kjøp av skadesanering
NHO Service har utarbeidet malen "Standardbetingelser for kjøp av skadesaneringstjenester".
-
Ny app frigjør ressurser
Du leser muntlig inn opplysninger syv ganger fortere enn du skriver med penn og papir. En ny teknologi utnytter dette og gjør jobben lettere og bedre. Det skjer i regi av et medlem i NHO Service.
-
-
Om Drift og Service
Drift og Service i NHO Service og Handel har 170 medlemmer med 2.420 underavdelinger, 9.200 årsverk og 15,2 mrd. kr i omsetning i 2016.