-
Kontanter i kantinen
Vi har forslag til løsning dersom du får krav om å bruke kontanter som betalingsmiddel i kantinen.
-
Bachelor-oppgaver om bedre logistikk i byggebransjen
Her er to Bacheloroppgaver som nylig er skrevet ved NTNU i Trondheim i samarbeid med NHO Service.
-
Hotell bruker hund mot veggdyr
Tønsberghotellene undersøker om de har veggdyr, melder NRK Vestfold og Tønsberg Blad i dag. Spesialtrente hunder brukes for å finne veggdyr i hotellrom. NHO Service organiserer bransjen som hjelper til med å fjerne veggdyr.
-
Å gjøre en fantastisk innsats
Å gjøre en fantastisk innsats er det som teller. Om man vil vinne Coor Awards.
-
Nye standarder for fuktsikker byggeprosess og sanering etter fuktskader
Standard Norge har i samarbeid med bransjen utviklet nye standarder for hhv. planlegging og gjennomføring av fuktsikker byggeprosess, NS 3514, og skadebegrensning og sanering etter vann- og fuktskader i bygninger, NS 3515. Se video fra lansering denne uken.
-
Polygon renset fly på en drøy time
Skadebegrensningsselskapet Polygon gjorde en imponerende innsats etter mistanke om koronasmitte på fly.
-
Selger Recover Nordic til oppkjøpsfond
Recover Nordic har gjennomført 17 strategiske oppkjøp og blitt helnordiske gjennom oppkjøp av markedslederen i Finland det siste året. Nå har eieren Agilitas inngått en avtale om å selge Recover Nordic til det nordiske oppkjøpsfondet EQT.
-
Bransjestandard Skadesanering
Bransjestandard for skadesanering 2.0 er kommet i ny og revidert utgave. Den er utført av en gruppe bedrifter i Nettverk for Skadesanering i NHO Service og Handel, samt Finans Norge. Riksantikvaren har vært sentral i arbeidet med å tydeliggjøre standarden når det gjelder vernede bygninger, kunst og kultur.
-
Standardbetingelser for kjøp av skadesanering
NHO Service har utarbeidet malen "Standardbetingelser for kjøp av skadesaneringstjenester".