-
Slik skaper du gode kundeopplevelser i sommer
- Kundereisen, totalopplevelsen til kunden, kan være viktigere enn selve hårklippen. Det som skjer før og etter en frisørtime kan gi deg gode konkurransefortrinn. Bruk sommeren til å gi kundene en optimal "opplevelsesreise", skriver direktør Leif Bache-Mathisen i NHO Service og Handel
-
NFVB med sin første hudpleiekonferanse: - Viktig at de løfter bransjen til neste nivå
Både arrangøren og deltakere var fornøyd etter at Norske frisør- og velværebedrifter (NFVB) sparket i gang sin første hudpleiekonferanse.
-
Gjør som gründerbedriften Dugurd – bruk medlemsfordelen NHO Pensjon
For en bedrift som er opptatt av kvalitet i alle ledd, er også en god pensjonsordning viktig. Som medlem av NHO, kunne Dugurd benytte seg av medlemsfordelen NHO Pensjon i Storebrand.
-
Medlemspodden er på lufta - hør på den nå!
NHO Service og Handel har startet opp Medlemspodden, som tar opp aktuelle temaer og spørsmål fra service og handel bransjen. Vi inviterer inn spennende gjester og utfordrer de til å svare på interessante temaer som er relevant for våre medlemmer. Hvordan får man bedre arbeidsmiljø i praksis? Hva er lønnsoppgjøret? Dette og mer tar vi opp i Medlemspodden.
-
-
-
-
-
-