-
Beauty is Business: - Snakker til de unge
– Mange faller utenfor en skole som ikke passer for dem, samtidig som mange praktiske og estetiske bransjer skriker etter folk. Når vi nok en gang står foran frisør- og velværebransjens store begivenhet, Beauty is Business, er det derfor ekstra viktig for oss å nå ut til de unge.
-
Karam Abdelhadi hedres som Årets Talsperson 2023
- Å bli åretstalsperson 2023: Dette er sterkt, sa Karam Abdelhadi med tårer i øynene under prisutdeling i regi av NHO Service og Handel i Oslo torsdag kveld.
-
Innsiktsfull Bodø-tur
Hva jobber NHO Service og Handel med? Og hvilke næringspolitiske saker er våre medlemmer opptatt av? Det stod på agendaen da vi inviterte til medlemsmøte i Bodø.
-
Slik skaper du gode kundeopplevelser i sommer
- Kundereisen, totalopplevelsen til kunden, kan være viktigere enn selve hårklippen. Det som skjer før og etter en frisørtime kan gi deg gode konkurransefortrinn. Bruk sommeren til å gi kundene en optimal "opplevelsesreise", skriver direktør Leif Bache-Mathisen i NHO Service og Handel
-
NFVB med sin første hudpleiekonferanse: - Viktig at de løfter bransjen til neste nivå
Både arrangøren og deltakere var fornøyd etter at Norske frisør- og velværebedrifter (NFVB) sparket i gang sin første hudpleiekonferanse.
-
Gjør som gründerbedriften Dugurd – bruk medlemsfordelen NHO Pensjon
For en bedrift som er opptatt av kvalitet i alle ledd, er også en god pensjonsordning viktig. Som medlem av NHO, kunne Dugurd benytte seg av medlemsfordelen NHO Pensjon i Storebrand.
-
Medlemspodden er på lufta - hør på den nå!
NHO Service og Handel har startet opp Medlemspodden, som tar opp aktuelle temaer og spørsmål fra service og handel bransjen. Vi inviterer inn spennende gjester og utfordrer de til å svare på interessante temaer som er relevant for våre medlemmer. Hvordan får man bedre arbeidsmiljø i praksis? Hva er lønnsoppgjøret? Dette og mer tar vi opp i Medlemspodden.
-
-
-