Vi i Phonero er svært begeistret over samarbeidet med NHO Service og Handel. Dette partnerskapet gir oss en unik mulighet til å vise frem våre spesialiserte tjenester innen bedriftstelefoni. Vi ser frem til å levere løsninger som ikke bare møter, men overgår forventningene til NHOs medlemmer sier Tom Erik Holm-Trudeng, Head of Sales i Phonero.
Anne-Marit Hellegaard, ansvarlig for avtalen legger til: "For tredje år på rad har Phonero Norges mest tilfredse kunder (EPSI Rating). Dette er ikke tilfeldig og et tydelig bevis på vår dedikasjon til kvalitet og kundetilfredshet i alle ledd. Vårt Sentralbord er flere år på rad kåret til Norges beste, og det passer for alle – enten de er to eller tusenvis av ansatte. Selvbetjeningsløsningene er både enkle og effektive å bruke, noe som gjør det lett for bedrifter å administrere sine telefonitjenester når som helst, fra hvor som helst.
Vi har en stor abonnementsportefølje med datapakker i alle størrelser og alle våre tjenester er priset for å gi maksimal verdi for pengene.
Vi ser frem til et fruktbart samarbeid med NHO og til å levere de beste telefonitjenestene til deres medlemmer.»
Få oversikt over hvor mye du kan spare
NHO Service og Handel har på vegne av våre medlemmer forhandlet en svært fordelaktig avtale på telefoni med Phonero.
Denne avtalen er skreddersydd for å redusere kostnadene til medlemmene våre, og etter å ha sammenlignet priser ser vi at mange bedrifter vil oppleve betydelige besparelser.