Historisk medlemsrekord
Christian Chramer er direktør for medlem og regioner i NHO.
NHO har satt ny rekord med 27.800 medlemmer og over 575.000 årsverk. Også NHO Service og Handel har satt ny rekord med 6.942 virksomheter og 86.700 årsverk.
Christian Chramer er direktør for medlem og regioner i NHO.
NHO har satt ny rekord med 27.800 medlemmer og over 575.000 årsverk. Også NHO Service og Handel har satt ny rekord med 6.942 virksomheter og 86.700 årsverk.
-Vi har jobbet systematisk i NHO-fellesskapet mot denne milepælen og vært svært målrettet i arbeidet for å få flere og mer fornøyde medlemmer. Dette er resultat av målrettet innsats fra mange over lengre tid, sier Christian Chramer som er direktør for medlem og regioner i NHO.
NHO som er organisert med 16 landsforeninger representerer en stor bredde av norske virksomheter og i ulik størrelse. 96 % av organisasjonens medlemmer er innenfor små- og mellomstore bedrifter.
- NHO er en organisasjon som forener de minste gründer-bedriftene i oppstartsfasen med etablerte små- og mellomstore bedrifter og de største konsern, sier salgs- og markedssjef Simon Justnes.
Det er en sterk vekst innen gründerbedrifter i Norge og i 2017 besluttet NHO å utvikle et eget program for gründer-medlemmer. Disse får et medlemskap til en rabattert pris og et gründertilpasset utvalg av medlemstjenester og fordeler. Etter bare to år kan NHO Gründer vise til over 500 nye medlemmer inn i NHO-fellesskapet og en solid plattform for videre vekst.
I desember 2019 gjennomførte NHO en større medlemsundersøkelse blant sine medlemmer. Tilbakemeldingen viser at NHO får stadig flere svært fornøyde medlemmer. I oversikten fra medlemmene over hvilke tilbud og tjenester som rangerer høyest kommer NHOs ekspertise innen arbeidsgiverservice, evne til å skape politisk gjennomslag og arbeid for bedre rammebetingelser høyest opp på listen blant dagens medlemmer.
- Det er svært motiverende å få så gode tilbakemeldinger fra våre eksisterende medlemmer og samtidig lykkes med å få flere nye. Vi verver nå flere store kjeder, enkeltstående bedrifter, småbedrifter og gründer-medlemmer. Det forteller oss at vi er på riktig kurs og at vi skal fortsette å utvikle NHO og våre tilbud og tjenester for å sikre at vi blir attraktive også i fremtiden, avslutter Chramer.
Blant medlemmene som har kommet inn de siste ukene er Clas Ohlson som har blitt medlem i NHO og NHO Service og Handel.
Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?