Sector Alarm vant prisen for beste kundeservice

Publisert

sector alarm vant pris

Sector Alarm vant prisen for beste kundeservice i «Åpen klasse» under utdelingen av Kundeserviceprisen. Nicolai Strømsø og Øyvind Lohne mottok prisen på vegne av Sector Alarm. Her er de sammen med Konferansier Jon Almaas, Berit Kvaløy fra Kantar og Haakon Smedby fra Loxysoft.

Vårt medlem Sector Alarm vant prisen for beste kundeservice i «Åpen klasse» under utdelingen av Kundeserviceprisen. Det skjedde under Kundeservicedagene. Sector Alarm stakk av med seieren i tøff kamp med blant annet Toyota og Bokklubbens Nye Bøker.

-Dette er utrolig moro. Vi er ydmyke og stolte og ser på denne prisen som en skikkelig god bekreftelse på kvaliteten av det arbeidet vi gjør. Vi har de siste årene vunnet flere priser, men denne seieren smaker ekstra godt i og med at den er basert på Kantar TNS store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år, sier administrerende direktør Kim Grove-Knutsen i Sector Alarm.

Mer her

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!

Bestill et møte med oss

Bestill et møte med oss

Er du medlem og ønsker bedre kontakt, eller vil du høre mer om fordelene ved å være medlem?