Oda blir lavprisbutikk!
Karl Munthe-Kaas.
Den nettbaserte dagligvarebutikken Oda kutter prisene ned til lavpriskjedenivå. Oda-gründer Karl Munthe-Kaas omtalte kuttene som «gigantiske».
Karl Munthe-Kaas.
Den nettbaserte dagligvarebutikken Oda kutter prisene ned til lavpriskjedenivå. Oda-gründer Karl Munthe-Kaas omtalte kuttene som «gigantiske».
Større volum og effektive lagre gjør at nettbaserte Oda kan ta opp konkurransen med de store dagligvarekjedene på pris. - Men det vil i første omgang gå utover lønnsomheten, sier Karl Munthe-Kaas til E24.
Vårt medlem Oda går med overskudd på driften for aller første gang i første halvår, og nådde 300.000 unike kunder. Nå vil dagligvarebutikken på nett for alvor ta opp kampen med lavpriskjedene, og kutter derfor prisene ned til deres nivå.
– Og da snakker vi prisgaranti: å matche alle varene som man finner i en Rema 1000-butikk, sier Oda-gründer Karl Munthe-Kaas til e24
Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?