Oda blir lavprisbutikk!

Publisert

Karl Munthe-Kaas.

Den nettbaserte dagligvarebutikken Oda kutter prisene ned til lavpriskjedenivå. Oda-gründer Karl Munthe-Kaas omtalte kuttene som «gigantiske».

Større volum og effektive lagre gjør at nettbaserte Oda kan ta opp konkurransen med de store dagligvarekjedene på pris. - Men det vil i første omgang gå utover lønnsomheten, sier Karl Munthe-Kaas til E24.

Vårt medlem Oda går med overskudd på driften for aller første gang i første halvår, og nådde 300.000 unike kunder. Nå vil dagligvarebutikken på nett for alvor ta opp kampen med lavpriskjedene, og kutter derfor prisene ned til deres nivå.

– Og da snakker vi prisgaranti: å matche alle varene som man finner i en Rema 1000-butikk, sier Oda-gründer Karl Munthe-Kaas til e24

Mer om saken

kvinne

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt

Bestill et møte med oss

Bestill et møte med oss

Er du medlem og ønsker bedre kontakt, eller vil du høre mer om fordelene ved å være medlem?