Lars Monsen satser i tøft marked for friluftsutstyr

Publisert

Lars Monsens butikker blir nytt medlem av NHO og NHO Service og Handel og satser i tøft marked for friluftsutstyr.

#205

Daglig leder Chris Løvold og butikkansvarlig Elise Jacobsen ser frem til å ta i bruk fordelene ved medlemskap i NHO og NHO Service og Handel.

Eventyreren Lars Monsen vil erobre markedet sammen med nordnorske industrifamilier og har allerede 7 fysiske butikker i tillegg til egen nettbutikk.

NHO har sterke regionskontor som gir god støtte for kjeder, som f.eks. det i Bodø som Lars Monsen Gear AS allerede har god kontakt med.

Lars Monsen og Komplettfritid har flere års vellykket samarbeid og satser i tursegmentet med en sterk merkevare. Lars Monsen har cirka 5000 døgn med erfaring fra felten, gjennomført ekspedisjoner ingen andre har gjort og har derfor en unik kompetanse til å utvikle skreddersydde produkter for turglade nordmenn. I butikkene finner du Lars Monsen sin egenutviklede kolleksjon av bekledning og utstyr for turglade friluftsfolk og hardbarkede ekspedisjonsfarere. Produktene er nøye utvalgt av Monsen selv, og er testet grundig i felten før godkjenning.

Viktig å velge NHO Service og Handel

- For oss var det helt naturlig å melde oss inn i NHO/NHO Service og Handel for å ta del i Norges største fellesskap for bedrifter. Stordriftsfordelene vi får tilgang til er unike. Vi setter pris støtteapparat som vi får på en rekke fagfelt, sier Chris Løvold som er daglig leder i Lars Monsen Gear AS.

kvinne

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt

Bestill et møte med oss

Bestill et møte med oss

Er du medlem og ønsker bedre kontakt, eller vil du høre mer om fordelene ved å være medlem?