Milrab driver først og fremst med outdoor og treningsprodukter med taktiske funksjoner.
Netthandelen er kåret til Folkets Favoritt/årets logistikk opplevelse av Bring. Den var finalist til årets nettbutikk i 2019. Bedriften er ISO sertifisert innen kvalitet og miljø og er meget samfunnsengasjert. Strategien er basert på at all verdiskapning skal være bærekraftig.
-Vår målsetning er å lage en nettbutikk vi selv ønsker å handle fra. Viktig er rask logistikk, god informasjonsflyt og rause returordninger. Det har gitt resultater i form av flere priser og gode kundeanmeldelser, og er noe vi er veldig stolte av, sier daglig leder Lars Andreas Grønningsæter Aglen.
Da koronakrisen rammet i mars hadde bedriften akkurat flyttet inn i nye lokaler på Karl Johan i Oslo som siden nesten ikke har vært i bruk, men ved hjelp av hjemmekontor klarer bedriften seg likevel bra. Pandemien har gitt netthandel et stort oppsving.
Netthandel vokser også i NHO Service og Handel
- Vi starter derfor med et nettverk for netthandel som flere har etterspurt. Det første møte blir trolig og naturlig nok digitalt i september, forteller Linda Vist, direktør for handel i NHO Service og Handel.