Her har de ansatt over 200 for å ta unna den økte etterspørselen

Publisert

#205

Foto: Kolonial.no.

Kolonial.no takker alle som har kontaktet dem for å hjelpe til med plukking av varer og levering. Det har gjort det mulig å øke kapasiteten og lansere nye løsninger.

Som følge av koronaviruset, har statig flere strømmet til hjemleveringstjenesten Kolonial.no

- Vi har tatt i mot et stort antall nye kunder de siste to ukene, noe som har gjort at kapasiteten vår har vært sprengt. Fokuset vårt nå er å øke kapasiteten så kjapt vi bare kan. Vi er utrolig stolte av å kunne si at vi på kun en uke har doblet den vanlige kapasiteten vår, skriver Kolonial.no i sitt nyhetsbrev. 

De opplyser at de har ansatt over 200 nye for å ta unna all etterspørselen. 

- Tusen takk til det fantastiske vikarbyrået Logent som jobber på spreng for å hjelpe oss med å få inn ny kollegaer, skriver de. 

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt

Bestill et møte med oss

Bestill et møte med oss

Er du medlem og ønsker bedre kontakt, eller vil du høre mer om fordelene ved å være medlem?