NRF Retail’s Big Show 2019
Her deltar mer enn 37k besøkende, 16k retailere, 700+ utstillere fra 100 land.
Mer
NHO Service og Handel deltar i år sammen med medlemmer på årets største retail-begivenhet. Varehandel er fellesnevneren, og her får vi siste nytt om alle on/offline trender og hva de beste i klassen gjør og tenker. Vi skal gjøre det vi kan for å bli klokere på utviklingen i bransjene og forbrukerne som er i enorm endring. Vi ønsker å bringe dette tilbake til våre medlemmer og samtidig se på hva vi kan gjøre for å at vårt medlemstilbud kan bli enda mer relevant.
I dag kjeder forbrukeren seg, før du har lest ferdig denne setningen. Hvordan skal derfor dagens retailere kommunisere med fremtidens kunder. Vi vet at tradisjonell markedsføring ikke virker på mange orbrukerne, og retailere sliter med å differensiere seg gjennom et konsept som forbrukeren kan identifisere seg med det og ikke minst tro på. Derfor blir kundeservice i verdensklasse, opplevelser, kanaler og innovasjon satt øverst på agendaen, når bransjeledere fra hele verden samles, inntar talerstolene og vil gjøre oss klokere på hva som skal til for å lykkes innen fremtidens Retail.
De mest innovative
På NRF Retail’s Big Show vil vi oppleve verdens mest innovative butikkonsepter. Her deltar mer enn 37k besøkende, 16k retailere, 700+ utstillere fra 100 land.
NHO Service og Handel vil kombinere deltagelse på verdens største Retail konferanse med en Retail tur gjennom New York Citys pulserende butikkliv og vil besøke noen av byens beste, mest inspirerende og innovative butikkonsepter i verden. Vi vil besøke konsepter innen både mat, mote, elektronikk og sport. Vi tar selvfølgelig turen innom det nyeste tilskuddet fra Amazon, ”Amazon 4-star”, som inkorporerer kundenes online adferd i butikkformatet på et hittil ukjent nivå.
Skal du delta på NRF Retail’s Big Show, ta kontakt med Leif Bache-Mathiesen med kontaktinformasjon slik at vi kanskje kan ta en fot i bakken underveis.