Polygon er kåret til Årets Servicebedrift 2017
Kai Andersen, leder av Polygon mottok prisen tirsdag kveld av Maalfrid Brath og Kathinka Friis-Møller (Foto: Baard Fiksdal).
Polygon AS er kåret til Årets Servicebedrift 2017 av NHO Service.
Kai Andersen, leder av Polygon mottok prisen tirsdag kveld av Maalfrid Brath og Kathinka Friis-Møller (Foto: Baard Fiksdal).
Polygon AS er kåret til Årets Servicebedrift 2017 av NHO Service.
Prisen ble delt ut i forbindelse med vår generalforsamling og årskonferanse denne uken.
Polygon AS er i bransjen for skadebegrensning, har 270 medarbeidere i "egen bedrift" og 280 i "franchisebedrifter som til sammen gir 550 ansatte. Bedriften har en omsetning på 650 millioner kroner fordelt på 16.000 oppdrag årlig (vann, brann eller miljøskader).
Polygon har vært en viktig bidragsyter i arbeidet for å fremme bransjens interesser. Bedriften har engasjert seg i utvikling av nye bransjestandarder som reduserer problemer med redningsarbeid. Særlig kan man fremheve standarden som gjelder kulturminner. Hvert år mister Norge viktige kulturminner i brann, flom og annet. Mye er dårlig sikret, og redningstjenesten har lite kunnskap om vår kulturarv. Den nye bransjestandard fra NHO Service som skal redusere problemene er utviklet i samarbeid med Riksantikvaren og andre. I dette arbeidet har Polygon vært viktig.
Erna Haagensen (leder av Norsk Arbeidsmandsforbund),
Ole Erik Almlid (viseadministrerende direktør i NHO) og
Kathinka Friis-Møller (leder for Compass Groups nordiske virksomhet).
Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.