Deler ut sølv og gull til miljøbeviste kunder
Foto: Coor.
De mange små beslutningene vi tar hver dag er viktige for miljø og klima. For å hjelpe kunder med å redusere negativ miljøpåvirkning, tilbyr Coor nå et omfattende revisjonsverktøy.
Foto: Coor.
De mange små beslutningene vi tar hver dag er viktige for miljø og klima. For å hjelpe kunder med å redusere negativ miljøpåvirkning, tilbyr Coor nå et omfattende revisjonsverktøy.
Kunder som oppfyller forhåndsdefinerte kriterier mottar sølv- eller gullsertifisering for sitt miljøengasjement, skriver vår medlemsbedrift Coor i en pressemelding.
Hvert år utfører Coor en omfattende miljørevisjon av kunder som ønsker det, gjennom å bruke revisjonsverktøyet Coor Green Services. Kundene setter pris på det unike verktøyet fordi det ikke er knyttet til spesifikke produkter eller tjenester, men dekker alle tjenester som Coor leverer. Kunder som oppfyller de forhåndsdefinerte kriteriene blir tildelt sølv- eller gullstatus, noe som er bevis på at majoriteten av tjenestene levert til kundens kontorer, lokaler eller lokasjoner er miljøvennlige. Resultatene fra miljørevisjonen 2016 er nå offentliggjort. Hele 76 lokasjoner ble gått igjennom, og 73 av dem fikk enten sølv- eller gullmerking (tilsvarer 96%).
«Vi har nå fullført vår miljørevisjon for syvende år på rad og møter betydelig interesse fra kundene. Vi ser en økning i antall kunder som har oppnådd gullmerking i år. Dette viser at kundene våre er ambisiøse, noe som selvfølgelig er veldig hyggelig. Green Services er et utmerket verktøy for å identifisere potensielle forbedringer i samarbeid med kundene våre, noe som bidrar til et grønnere miljø,» kommenterer Maria Eriksson, leder for Coor Green Services i Coor.
Hvert år deler Coor i Sverige ut «Årets miljøstjerne» til en kunde som utmerker seg innen miljøsegmentet, og prisen vil i år bli tildelt under en seremoni i løpet av andre kvartal 2017.
Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.