Evaluering av tjenesteleveransen
NHO Service og Hnadel har lenge pekt på at dialogen mellom oppdragsgiver og leverandøren ofte er mangelfull under tjenesteleveransen. I noen tilfeller fører det til misnøye fra begge parter under hele oppdraget.
NHO Service og Hnadel har lenge pekt på at dialogen mellom oppdragsgiver og leverandøren ofte er mangelfull under tjenesteleveransen. I noen tilfeller fører det til misnøye fra begge parter under hele oppdraget.
Sist oppdatert sept 2023.
-Dårlig kommunikasjon gjør at tjenestene får en mindre nytteverdi for partene. De blir dyrere enn nødvendig og partene er ofte dømt til å gjenta de samme feilene ved neste anskaffelse. Det er derfor utarbeidet et nytt verktøy som kan bidra til å øke verdien og opplevelsen på begge sider. Det skal også være et praktisk bidrag til å drive frem innovasjon i hver anskaffelse, sier Bjørge.
Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?